Jestem piękna, bo... – Kampania NaroDove Piękno
Marka Dove przeprowadziła badania, według których wynika, że zaledwie 6% Polek uważa się za piękne, aż 59% za przeciętne, a 71% odczuwa presję społeczną związaną z potrzebą bycia piękną.
Smutne jest to, że ten ostatni wskaźnik jest o wiele wyższy w grupie wiekowej młodych kobiet w wieku 15-24 lat i wynosi 85%.
Dlaczego każda z nas uważa się za przeciętną?
Przecież każda z nas jest inna. To nas właśnie wyróżnia i sprawia, że jesteśmy piękne!
Kampania NaroDove Piękno ma na celu podniesienie samoakceptacji. Każda z nas jest wyjątkowa i posiada atrybuty nie tylko te związane z urodą. Każda z nas jest mamą, żoną, córką, wnuczką, ciocią. Każda z nas jest wyjątkową kobietą!
Każda z nas może powiedzieć "Jestem piękna,bo..."
Wystarczy wejść na stronę NaroDove Piękno i przyłączyć się do akcji klikając w przycisk Popieram.
Możecie również wyrazić swój manifest i odpowiedzieć sobie na pytanie "Jestem piękna, bo..."
Możecie również zaprojektować koszulkę ze swoim manifestem - zaprojektuj swój T-shirt.
Ambasadorką kampanii NaroDove Piękno została Pani Dorota Welman.Niezwykle inteligenta, dowcipna i akceptująca siebie kobieta. Manifest ambasadorki Doroty Welman możecie przeczytać poniżej.
"Zwracam się do kobiet młodych i starych. Niskich i wysokich. Grubych i chudych. Do blondynek, brunetek i rudych. Do tych, które mają włosy długie lub krótkie. I tych, które mają włosy naturalne lub farbowane. I do tych, które włosy straciły. Do dziewczynek, nastolatek, panien, mężatek i wdów.
Wszystkie jesteście piękne. Nie ma kobiet idealnych, a kobiecości nie mierzy się w centymetrach i kilogramach. Nie ważne co myślą o nas inni, ważne jest to, co myślimy o sobie! Zacznijmy się lubić i akceptować siebie. Dbajmy o duszę i ciało. Od tego powinna się zacząć nasza praca nad sobą.
Nie warto porównywać się do kogoś. Gwiazdy na okładce wygładzonej i wyszczuplonej przez grafików. Do zawsze idealnej, pięknie ubranej i umalowanej pani z telewizji. Nie każda z nas musi być modelką i mieć idealne 90/60/90. Spójrzmy na siebie życzliwym okiem. Znajdźmy dobre strony, zobaczmy w sobie dobre i piękne cechy. Poznajmy swoją wartość.
Zaczynamy, to nie jest takie trudne! Jestem silna. Tyle umiejętności opanowałam, tyle rzeczy wiem, tyle potrafię zrobić. Jestem pracowita. Radzę sobie z trudnościami. Pracuję zawodowo, mam dom na głowie. Umiem to wszystko połączyć. Kto tak potrafi? Ja!
Pokochaj siebie. Przecież jesteś dla siebie najbliższym człowiekiem. Patrz na świat optymistycznie. Ciesz się każdą chwilą. Czarną kawą o poranku, ramionami mężczyzny, w których można utonąć i schować nos. Kwiatami na stole. Sukcesem w pracy i rysunkiem dziecka. Słonecznym dniem, przeczytaną książką, rozmową z przyjaciółmi, nowo zdobytą umiejętnością. Nowym słówkiem z angielskiego. Bierz to życie w ramiona i przytulaj mocno.
Polko, Rodaczko jesteś piękna. Uwierz w to!" (materiały prasowe Dove)
Spośród osób, które dołączą do akcji, codziennie Dove będzie losować 85 T-shirtów z manifestami.
Do rozlosowania będzie ich 1200. T-shirty będzie można też kupić w znanym sklepie internetowym.
***
I ja sobie myślę, że...
Jestem piękna, bo jestem matką.
Jestem piękna, bo kocham i jestem kochana.
Jestem piękna, bo kieruję się swoimi wartościami.
Jestem piękna, bo żyję szczęśliwie.
Jestem piękna, bo pragnę się rozwijać.
Fajna kampania. Na pewno zrobi dużo dobrego i pozwoli kobietom uwierzyć w siebie.
OdpowiedzUsuńA co tam i ja powiedziałam.... i mam dwie koszulki :)
OdpowiedzUsuńŚwietna akcja ;-)
OdpowiedzUsuńfajna akcja:)
OdpowiedzUsuńAż pójdę i kupię w końcu to Dove ;-)
OdpowiedzUsuń